hjärtliga prickar.


visst blev våra paket till lille Hjalmar fina?


 
charmknutten Hjalmar med sin tårta.


idag har vi varit i Ingarö kyrka på dop för F´s lille brorson Hjalmar. vilken glad liten charmknutte han e! och som vanligt i denna familj så fylldes ögonen med tårar efter fantastisk sång.

nu ska jag inta soffläge, då jag efter gårdagen har börjat inse att jag sannerligen inte är lika ung längre. men mycket trevlig inflyttningsfest i Sjöstaden var det.. vinet flödade, vilket gör att jag mår som jag förtjänar idag.


Kommentarer
Postat av: N

Åh, du har klänningen som jag försöker få tag på! Länk : http://emelieblixt.blogg.se/images/2009/bild-010_46033553.jpg

Den är vit, med spets och kommer från Indiska. Har du den kvar i storlek 36, så hör gärna av dig till min mailadress, om du kan tänka dig att sälja den för nypris 299 kr eller mer! Mvh N

2011-01-02 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback