lovely weekend.


middag på BQ i Linköping.


hemma efter en helt fantastisk helg med mina underbara finaste vänner.

vi tog tåget ner till Frida i Linköping i fredags morse, efter en massa strul och förseningar. resten av dagen spenderades på stan med shopping och en massa girltalk och på kvällen vankades det partaj. helt crazy och en superkväll resuterade det i. vi pallade inte att köa på studentpuben HG, så vi åkte ner till stan och hamnade på Platå.. där var det rockkväll. haha* jag på rockkväll? men det var så grymt skojigt med bra musik och vi dansade konstant i nästan tre timmar. sen blev det limmo hem till studentlyorna. =)

gårdagen blev lite lugnare med ytterligare en sväng på stan med lååånglunch/fika och sen middag på kvällen. vi var på ett ställe som hette BQ, riktigt god mat med bra priser.. tapas blandat med grillat. sen blev det taxi hem för fortsatt massa girltalk halva natten.

nu har jag catchat up med både Let´s dance och finalen av Robinson. snart, väldigt snart så hägrar sängen.

TACK alla ni fina som har gjort helgen helt fab!

Kommentarer
Postat av: Martina Classon

oh, vad är det för tjusig blus du har på dig?:)

Postat av: emelie.

det är en spetsklänning från Monki :) det kommer fler bilder sen, jag kan lägga in en outfitbild på den så du får se hela Martina.

2010-01-31 @ 21:45:31
URL: http://emelieblixt.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, vilken perfekt helg det blev, hade så himla kul. Fy fabian va lyckligt lottad jag är som har så många nära å kära vänner som jag inte skulle kunna klara mig utan! Pöss på dä tullevippa!

2010-02-03 @ 18:37:45
URL: http://www.metrobloggen.se/fridaworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback