en helt ny måndag.


Humör:
blandade känslor, överlyckligt nervös skulle jag kunna sammanfatta det.
Gjort: jobbat & tränat tills blodsmaken kom.

Planer: lite mat och sen slappis i soffan framför Spårlöst.
Ser på: just nu börjar halv åtta hos mig.

Lyssnar på: samma som över..
Läser: är inne på sluttampen av Gynnings bok EGO WOMEN, ge mig fler böcker Carolina!
Dricker: vatten såklart, hur mycket som helst.

Äter: runt 200 kcal
Bästa: kan jag säga 14 procent?! =)
Sämsta: pirrig inför morgondagen.
Väder: rugg, ugg och dugg.. snöblask!


Kommentarer
Postat av: zara

Jag blir så nyfis på vad du är nervös och lycklig över!!! Ska pressa dig på det i Linköping!! Men du, käkar du bara 200 kcal/dag???? Isf måste jag fråga hur du pallar gå och stå om dagarna!!! Sooooon Linköping och vi gammeltanter kan ju dra en påseöver skallen då och lämna leggen hemma! Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback