pic rain.

jopp, då har jag äntligen blivit människa igen. efter fyra dagar i sängen har jag fått i mig lite frisk luft idag. skönt att vara på benen igen. dagen har spenderats hos F´s far, för firande av hans b-day. trevligt! samt lite hockeytittande därefter.

några bilder har äntligen börjat falla in sen vår underbara tjejhelg i Linköping för en vecka sen, och jag hoppas att det dyker upp fler här under veckan(pik till dig Josse, ler*).


shoppingtajm. jag i provartagen på Monki, inget köp av dessa ränder dock.



på kvällen var det party för fulla muggar som gällde, här med vackra Josefina.



finaste Henrik och finaste Cathrin.


 
rara och underbara Johanna och Zara.



min babe, a la "värdinna", Frida och hennes Viktor(som nog undrade varför vi alla hade han som bakgrundbild på mobilerna - det kan du undra på du!)


kvällen festades in i min svarta med matta guld/brons-paljetter samt kofta från H&M, och halsband från Lindex. hög tofs och höga klackar till detta såklart!



Jossieee and kisses from me!


Kommentarer
Postat av: zara

Men hellluuuu! Nicliga bilder;) Snälla skicka dina till mig snälla, hade ingen kamera alls jag:( [email protected]



Pöss pöss

2010-02-07 @ 08:03:54
URL: http://zarabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback