changes.

the same company.
a new desk.


all min tid och min energi går åt jobbet för tillfället. jag håller på med att börja överlämna och att hitta ett avslut på min nuvarande tjänst. nya utmaningar väntar inom samma företag, men på en helt ny tjänst. det känns oerhört spännande och inspirerande men samtidigt utmanande och jättenervöst. jag ska göra mitt allt för att klättra på min personliga målstege, detta är ett av stegen. och jag är överlycklig och oerhört stolt över det.

en ny tjänst inom företaget innebär också en ny chef. men jag måste bara skriva några rader om min "gamla". att ha haft en sån fantastisk chef som hon är få förunnad. hon har fått mig att känna mig trygg och växa i min roll, hon har fått mig att anta utmaningar och förvånas över saker som jag aldrig trodde att jag kunde bemästra. hon har funnits där och backat upp mig samt lyssnat på alla mina sjuka och konstiga ideér. hon har stått ut med mitt tjatande och gnatande samt alla mina dissikerande frågor. =) nu tar hon klivet in i mammavärlden, och jag är övertygad om att hon kommer att lyckas lika bra där som hon gjort med sin chefsroll mot mig.


everything changes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback