work, work and work.


tisdag, vilket betyder en lång arbetsdag för mig. det är svårt att ställa om sig från våra lyxiga sommartider. men en sak är helt underbar.. min huvudvärk har börjat släppa, lovely* glasögonen gör underverk! nice.


helgen har varit riktigt trevlig. Cats på Cirkus i fredags var högt över förväntan. kvalitén på både sången och dansen var riktigt slående. jag älskade akrobatparet. men det kan ju bero på att jag älskar rockisar också, men dessa var verkligen så att jag tänkte: Toggan.. släng dig i väggen!

lördagen spenderade jag hela dagen med min kära mor. vi betade av affärer på löpande band och fikade på NK, riktigt mor-och-dotter-mys! =)

och storfirande här hemma hade vi för prinsen i söndags. söndagssteken och tårtan åkte fram. göttans* själv så överraskade jag Fredrik med biljetter till Sevilla-Barcelona, jag tror att han blev rätt glad för dem.

nu ska jag kika på idol, sen tänker jag däcka i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback