solskenssyn.


bullbak på gång.

tänkte att jag skulle mitt nya nyttiga liv med ett bullbak. det är nämligen min bakdag på jobbet imorrn. =) solskensbullar tänkte jag bjuda mina härliga arbetskollegor på, så de står och jäser för fullt.


jo, hos Synsam gick det bra. och mycket riktigt så trodde jag rätt angående min ständiga huvudvärk på jobbet. dags för mitt första par glasögon. ett par terminalglasögon. lite brytningfel och en aningens närsynthet ska vi rätta till. så nu är det bara det största kruxet kvar, att välja bågar. jag kikade och provade runt en snabbis efter synundersökningen samt drog med mig Fredrik efter jobbet.. vilket hav av bågar, så nu har jag en beslutsångest som heter duga. ska jag vara rebell eller satsa på ett par säkra somm håller i en herrans massa år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback