shoppingkväll med chic.

kvällen har spenderats med min kära vän Josefina. vi har varit i Vällingby på k-fem, chic hade shoppingkväll. vi som så jättemånga andra hade hittat dit.. goodiebagarna slukades upp med stormfart. uppträdde gjorde Charlotte Pirelli, helt fantastisk snygg var hon i sin silvriga klänning och klämde i med en hel del låtar.

själv fick jag tag i min klänning som jag har suktat efter från Filippa K, passade på när det var 20% på samtliga affärer där. så nu är nog klänning till det kommande bröloppet fixad! ska bara kämpa på så att passformen blir perfekt. =) tomorrows mission: powerwalk on the morning!


smygtitt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Å lyllo som har klänningen fixad. Har verkligen inte jag...men nu blev jag lite väl nyfiken här...kan man få nån mer smygkik kanske? hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback