home sweet home?


on my way home.

ny storskjorta - Lindex | har Converse och softtights till. mysresoutfit. =)

sitter på tåget åter igen efter en snabbvisit hemma i Hälsingland. har i alla fall fått tag i klänning till brölllopet, skönt. är det inte märkligt att jag hittar en klänning i lilla Hudiksvall och inte någonstans i Sthlm, även fast man finkammat varenda vrå på NK?!

det känns så konstigt. för när jag ska åka hem till Hälsingland, då är det verkligen hem. men nu är jag också på väg hem, hem till mitt Stockholm. har varit skönt att bli bortskämd hemma över helgen.. mammsen hade köpt havskräftor, men jag ville hellre ha hennes pannkakor. så jag åt pannkakor med hemmagjord blåbärssylt o c h havskräftor, härlig kombo va? =)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gårkvällen var helt oplanerad, annars hade du givetvis fått en inbjudan! :-)

Postat av: Stephanie

Gårkvällen var helt oplanerad, annars hade du givetvis fått en inbjudan! :-)

2009-09-27 @ 17:15:44
URL: http://Stephaniessecret.se
Postat av: Sara

Tack så mycket. :)

2009-09-27 @ 22:22:11
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback