läslus eller linslus?



japp, nu är jag back on track på riktigt. jag lovar. trots att jobbet kräver mycket tid så fullkomligt älkskar jag min blogg. det är så skönt att få skriva av sig ibland. =)

under mitt välbehöva bloggunderhåll har jag hunnit plöja mig igenom fröken
Fahrmans demutroman Elsas Mode samt fått göra min debut"plåtning". boken var en riktig Emelie-bok och det var svårt att släppa den.. jag bara inväntar nästa. Elsa är en småstadsflicka som via New York bosätter sig i Stockholm, precis som jag(fast jag tog vägen via småland!). hon följer sin passion och sätter fart på sina drömmar. riktigt spännande och läsvärd! och plåtningen ja.. den var för jobbet. lerigt blött och kallt kan det sammanfattas. men jag kämpade med min gula fina cykel trots allt.

nä, dags för lussebullsbak. imorrn är det min fikadag på jobbet och jag tänkte bjuda på lussebullar så här i adventstider. på med min favvojulmusik, här får ni två av mina favvosar:

Jingeling Tingeling med Pernilla Wahlgren



Tomten kommer snart med Jerry Williams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback