ikke sant?

imorrn bär det av mot Frode vid lunch.
Frode är min kiropraktor. jag har gått och fått inflammation i axeln/armen = musarm och har haft sjuh##*/&%#es ont, inte bara i axel och armen utan även en fruktansvärd huvudvärk. så nu har jag tagit mig i kragen och sökt hjälp. plånboken skriker men jag har börjat lugna mig. men det var inte ett klago-tycka-synd-om-inlägg detta skulle bli.

utan åter till Frode. han är bra och kul. han är norrman, men det hör man nästan inte. men det som är det roliga är att han säger ikke sant som avslutning på nästan varje mening. han knäcker, stoppar en massa nålar i mig, pratar och avslutar med ikke sant. jag träffar honom nu två gånger i veckan, har blivit jättemycket bättre och det är ju bra.. ikke sant? men nu är det så roligt så jag väntar hela tiden på att de två magiska orden ska komma.

ikke sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback