*

 
 

shit vad blogg.se är trögt. bara och ladda upp en ynka liten bild tar en hel evighet.

gårdagskvällen blev hur mysig som helst, Tomas och Lisa kom förbi och vi tröck(ja, det är så jag säger!) i oss en herrans massa adventsfika och kikade på fotboll såklart!

jag har inte hunnit med så mycket mer än jobb och fyra påsar från prisextra samt haft lite taccokväll här idag. jo, jag var ju tvungen att kika på Ullared nu när Jonna och jag ska ta oss en tur dit på lördag(!!!). japp.. ska bli spännande, jag har varit där ett par gånger tidigare så jag vet vad som väntar. men för Jonna så är det första gången. =)

imorrn får vi finbesök från Karlstad. fina Martina och Gustav kommer och ska sova hos oss innan de beger sig av mot Arlanda och betydligt varmare breddgrader på sin bröllopsresa(jo, jag är hur avis som helst).

annars så grubblar jag mest på vår julfest som vi ska ha på jobbet. det är nobeltema. hm?! :) jag vet exakt hur jag skulle vilja se ut.. men jag har inte hittat just D E T än. men jag har ju knappt två veckor på mig.. ingen panik ÄN. ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback