bröllop i Karlstad.

har ju helt missat att lägga upp bilder från det fantastiska bröllopet som vi var på i Karlstad.


 
det fantastiska brudparet Gustav & Martina.



det var nog oktobers vackraste dag.
bilder ovan tagna av Erik Lindberg.


själva passade vi på att ta en riktig weekend i Karlstad. dagen innan kapade jag av mitt hår här hemma i Stockholm och sen stegade in hos frisören i Karlstad på lördag morgon och visste mycket väl hur jag ville ha håret fixat, men frågan var ju om det var för kort? men frisören jag var hos var suverän.. som hon kämpade med mina lockar och flätan som jag absolut skulle ha av mitt riktiga hår. :) restultatet:

ett lockigt svall med en "hippie"-fläta i pannan.




make-up´en blev lite grönsotad med några lösa fransar och neutralt gloss.


 
höstigt gröna(och en fruktansvärd bild på mig, den bjuder jag på!).

såklart blev det stressigt innan vi blev klara, jag kollade fel på klockan.. Danne & Lina satt i bilen och väntade som två snälla valpar, och jag kom springande med klackar och nagellack.. för att få på lacket på vägen till kyrkan. därav blev det en värdelös outfit bild.

fantastiskt lyckat bröllop som jag hoppas att det underbara paret blev nöjda med. efter jättefina tal, superb mat och en massa dans i strumplästen framåt kvällningen. =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Å va jag har längtat efter ett inlägg ;)

Har typ varit inne varje dag och hoppats! hihi



Ja det va verkligen ett fint bröllop, och Erik har tagit så himla fina bilder!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback