yesterday.


Sanna & Johanna i Kungsan.

mötte upp Johanna igår för storshopping till henne på förmiddagen, blev en herrans massa kläder. träffade upp Sanna för en ljuvlig lunch i solskenet.




cykelkorg från Indiska.

själv blev det ingen storshopping för min del, men en underbart färgglad cykelkorg hittade jag allt till min lika färgglada  cykel(som nu ochså fungerar! bäst att man har en händig karl i huset, tack älskling!!!).



  
med sandaler av plast..

min älskling och jag fyllde cykelkorgen med picknick och begav oss till Rålis, vilket A L L A andra stockholmare också hade verkat gjort. totalkaos på gångbron över! haha* tur att man inte får panik på liten yta med massa folk som trängs. kikade på Stockholm Marathon, där alla duktiga löpare susade förbi. njöt av solskenet och mumsade i oss färska hallon och färska jordgubbar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback