livstecken.

JA! jag lever..

flytten har gått bra.
dock inte lika bra med flytten av bredbandet.
mycket på jobbet också, sjuuukt mycket. ingen ursäkt.. ett kontstaterande bara.

men snart så är jag på banan igen.

HURRA för min kära vän
Ingemar som fyller 30 idag! =)

ikväll väntar en härlig hemmakväll med min älskling, tacoos och försöka dona lite hemma.
imorrn ska vi ut på landet och kvällen blir det middag på Riche.
söndag är en fixa och dona dag, besök av vänner? ;)

med hopp om bredband och fler timmar på dygnet.

Kommentarer
Postat av: josse

besök av vänner kan du få om du vill??:) jag hade nämligen kommit oanmäld i morgon på dagen och säga hej, men om ni ska ut på landet så kanske jag kommer oanmäld på söndag istället:) puss

2009-05-08 @ 20:45:49
Postat av: Anonym

Vill ha bilder från sin nya lägenhet! Jag är ledsen, men jag kan inte komma i helgen. Förlåt att jag glömde att svara på ditt sms. Hoppas ni får det superkul!

2009-05-11 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback