så utmanande.

Här utmanas jag från systrarna två, Frida & Cajsa. - Det innebär att jag ska avslöja 8 komprometterande sanningar om mig och mina vanor/ovanor.

Reglerna är enkla, berätta 8 sanningar, vanor, ovanor. Länka till den som utmanat dig! Utmana sedan 8 personer i slutet av inlägget!


Mina sanningar:

1. Jag är en tävlingsmänniska(=urusel förlorare)

2. Jag har aldrig träffat min pappa.

3. Jag tycker att choklad är fantastiskt gott.

4. Jag hatar att diska och dammsuga.

5. Jag älskar att shoppa, kalla det beroede om du vill.

6. När jag var yngre tyckte jag att dansen var det enda i livet som var betydelsefullt.

7. Jag är nog aningen reseberoende.

8. Jag önskar att mina kommande barn ska bli brunögda(hoppet lever, då min prins är brunögd!)


Sådär då! Jag utmanar Lina Linus Tilla Jonna Fia Anna Ingo Tommy

Skriv ett meddelande i deras blogg så dom vet!


Kommentarer
Postat av: Prinsen

Tur att jag är en jävel på att dammsuga och diska;)

2009-03-10 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback