jag var en av dom.

som inte var ett fanatisk(okej lite bara) BSB-fan. jag gillade ju Hanson. bröderna Hanson. Isaac, Zachary och.. Taylor. Taylor var jag dökär i. så kääär som man kunde vara i den åldern. det var jag och Josse som älskade honom, vi älskade samma Taylor. denna härliga Taylor.

imorse när jag hoppade på bussen strömmade mmm bop från bussens högtalare. jag log, satt och nynnade för mig själv.


min absoluta favorit var I will come to you.


undra vad Taylor gör idag?

så här ser han ut iaf:

Kommentarer
Postat av: tilla

Han är ju gift och har flera barn!

Postat av: Minna

Va fan?? här verkar det inte som att den kommit in iallafall... skit också. Hur fin är den på en skala irl?





2009-03-25 @ 14:48:00
URL: http://www.spanbloggen.se
Postat av: Lina

ÅÅååååå!!! Ja vet precis hur du känt. Jag var ett totalnördigt Hanson-fan. Hade Hansonmössa, åkte till Stockholm för att få se dem några sekunder, och köpte varenda tidning på affären bara för att det fanns en liten bild där på dem. Oj vad pengar det måste gått... Å Taylor var förståss den absoluta favoriten!! Jag känner igen när du beskriver kärleken...det var så man nästan gick sönder av kärlek, och det kändes såååå jobbigt att han bodde så långt bort och att alla andra också gillade just honom. Han var ju min likosm ;) hihi.



För någon vecka sedan blev jag lite nostalgisk och sökte på Hanson på youtube och hittade detta klipp. http://www.youtube.com/watch?v=awVJCNMw1To Must see! Där berättar dom att de alla tre är gifta och har barn. Taylor har tre tror jag. Oj, snacka om att jag gick igång på detta ämne ;) hihi. BSB kan slänga sig i väggen...hihi kram på dig

2009-03-26 @ 10:02:24
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback