det händer med ränder.


som grädden på moset.


randig oversize tröja i härliga vårfärger.


välkommen in i vårens samling.

dessa ränder kommer från
de två första - H&M | nästa tre - VILA | den sista - Lindex

hm?
något konstigt är det med mig och mina kära randiga vänner. det är kärlek, äkta kärlek. jag vill bo i dem. de funkar alltid. både up- and downdressed. vardag som fest beroende vad de kombineras med. jag tänker fortfarande på den rosarandiga från Gina.. när vi tvättar nu för tiden kör jag en tvätt för randigt.

Kommentarer
Postat av: Passepartout

himla tjusiga randiga tröjor du hade där.

Postat av: Ida

Undbart med randigt! De två första ligger bekvämt i min garderob!

2009-03-23 @ 11:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback