i silvernyans.


silverfärgad lampfot från
Åhléns, 495:- 
prydnadskudde med silverpaljetter, 390:- & golvlampa i krom, 2 300:- bägge från MIO.


önskelistan till vårt vardagsrum börjar ta form.

hittade lampfoten i silver idag när jag var inne på Odenplans Åhléns, den stod där och skrek åt mig. själv skulle jag skippa den silvriga lampskärmen, och sätta på en vit härligt stor skärm istället.

nya kuddar till soffan är det hög tid för, de härliga paljettprydda kuddarna skulle gnistra till extra tillsammans med ett gäng vita och gråa.

och vad behöver jag säga om den fantastiska golvlampan? den talar för sig själv, den har sin givna plats redan hos oss. välkommen hem!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej tjejen!

Det var längesen! Kom in o hälsa på nån dag :)

Kram Ida

Postat av: Anonym

ååh älskar kudde !!!

2009-06-07 @ 22:50:50
URL: http://lelle33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback