en hemmakväll med Bruce.

och inte vilken Bruce som helst, tro nu inte att det är Springsteen, utan Super Mario Bros.



Rosé & Bros.


mycket trevlig kväll hemma hos Sanna. det är så tråkigt när det regnar hela tiden utanför fönstret. så vi gjorde hembakt pizza, knäckte en flaska rosé och fick fram deras gamla Nintendo. Åh, vad roligt det är! vi har spelat så mycket att jag har värk i min vänstra tumme.



mitt hår blir hopplöst lockigt i detta väder.


 
 
så många minnen man har förknippade med det hederligaste Nintendot.
nästa gång får det bli Zelda.




Kommentarer
Postat av: Ingo

Så grymt roliga ni är!!! Nitendo is the skit...som ungdomarna säger nu för tiden!!

Ha en fortsatt bra dag!

Love

Postat av: fia

jag tycker du är världens finaste i ditt lockiga hår! :D

2009-06-15 @ 13:07:51
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback