the end of inspiration.


en dag utan fantasi.

som jag har längtat efter den här dagen, dags för klänningsjakt till bröllopet. och påfyllnad av höstgarderoben.
men kom hem med noll shoppingpåsar och uttömd på inspiration.
jag vill ha kläderna till bröllopet klart så att jag slipper hetsshoppa sen när det närmar sig, då kan jag lugnt och tryggt se fram emot den stora dagen. men, men..

åsså har ju klädbekymrena inför kommande weekend också börjat göra sig påminda.
på schemat står:
resa, jobb, mingel, jobb, kräftskiva, party, resa.
och jag inte tänkt komma med den största resväskan!
compact suitcase.

jag saknar mitt Sjöstaden och närheten till mitt favvokvarter i Sickla.
kanske blir en trip dit imorrn om jag orkar med det efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback