bröllopsbekymmer..

den 10 oktober smäller det! nej, vi ska inte gifta oss. men det styr mot en av Karlstads kyrkor. våra härliga vänner ska bli man och hustru.

garderobsgrubblingar har jag, såklart! ett härligt höstbröllop. då kan ju inte ta den ljuva somriga, pastelliga klänningen. hm? förslag? det är inte dresscode. men lång eller kort klänning? inte för kort, men en kort lutar det åt.

gina tricot har fått in en potentiell. jag skulle egentligen vilja ha en som är mer unik, men det kan jag göra med de accesoarer jag har till. har varit och klämt på den. den är perfekt i material och färg, ska nog se hur den passar nån dag.
 
från
Gina Tricot.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, va roligt. Den har jag också varit och känt och klämt på inför bröllopet ;) haha. Men jag har inte köpt den, så inga problem! Vore ju inte så kul om vi kom i samma. Haha ;)



Ja klädespaniken är igång för mig...hmmm?! What to wear?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback