namnet utan dag.

hela min uppväxt har mitt namn alltid haft en Emelie dag. samma dag varje år. det var en mycket trevlig dag.
och där hux flux, så har någon(vem den här någon är, den vill inte möta mig i en mörk gränd!) scramblat runt alla namsdagar.. så Emelie försvann.

vad kom in istället? Gottfrid? Muhammed? misstolka mig inte nu, men klart att jag blir ledsen när någon har tagit dagen från mitt namn. JA, jag är arg och avundsjuk.

men.. så kom min prins hem, med ett fång av våriga, vackra rosor. och sa att det var min namnsdag idag. han hade läst det på Aftonbladet. kan de bestämma sånt? det tror inte jag. men så länge det är till min fördel klagar jag inte. så nu är jag lycklig igen. den 20 april, tillsammans med Amelie låter ju helt okej va? TACK Aftonbladet!

så glöm inte nästa år, alla ni som missat min dag idag!!! =)


vackra rosor från min älskade Fredrik. kärlek*

Kommentarer
Postat av: Lina

Exakt samma va jag med om! Jag har alltid haft min dag den 20 maj, men för några år sedan togs Lina bort...och byttes ut mot Carola. Va faan!!!!! Vem faan mer än The Carola heter det då?! (hihi, typ iallafall..råkar faktiskt känna en till) ...det är säkert hon som gjort en skrivelse att hon inte hade någon namnsdag...så då tar vi bort Lina istället tyckte hon.

Nej, sånt där gör mig lite sur ;) ...och även när man slår upp namnet Lina så står det att det är en förkortning av namnet Karolina. Ja men jag tackar...alltså har jag inte ens ett riktigt namn ;) hihi.

Grattis till dig iallafall, att du fått tillbaka din dag från banditerna som snodde den ;) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback