vad är på tapeten?

 
jag har ungefär ett alternativ(som jag för övrigt vrålälskar) till vårat vardagsrum. en fondvägg av denna underbara tapet från Boråstapeter brun, med rosa magnolior på.

till vårat sovrum, ja nu är det ju faktiskt ett alldeles eget rum har jag dock tagit fram några alternativ. men inget som känns på topp. jag var först inne på rosa. ja, jag gillar rosa. men så älskar Fredrik turkos. och eftersom jag är orubblig på tapeterna till vardagsrummet tänkte jag att vi kan såklart kompromissa.

blommig tapet tillhör kollektionen Flair från Midbec. känns helt okej.


härligt varm turkos tapet från Intrade. är mer likt min bild i huvudet.


denna randiga från Midbec satte galler i huvudet på mig. vilken joker!


eller rent utav en fyndtapet från Rusta?

detta krävs att ta sig en rejäl funderare på. en funderare som jag älskar att grubbla, vrida och vända på. nu ska jag sova, och drömma om mina nya tapeter. SOV SÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback