storstadsflicka.


-Hello London! Here I come again..

Det var i maj-2006.
Det var på den tiden då knappt Topshop och Zara hade slagit igenom i min värld. Jag var besatt av daVinci Koden och levde ett herrans liv på Sivans i Växjö. Jag flög till London, liten och livrädd för storstadens alla utmaningar. En värld som för mig var gigantisk och skrämmande (tur att jag hade min vän som höll mig i handen och lugnade mig). 

Men hem åkte jag med nytt bagage(mest från Zara!) och såg möjligheten med ett storstadsliv. Ett storstadsliv är för mig idag det bästa jag vet. De oändliga valmöjligheterna och den ständigt levande staden. Det var efter mitt Londonbesök som jag insåg att Stockholm är nog inte så stort ändå.


I juliga december bär det av mot den härliga staden igen. Idag har budgetkedjor börjat listas ner som skall besökas under vår blixtvisit.

* primark
* dorothy perkins
* peacocks
* new look
* mk one

någon som har tips på vad som skall besökas och vad jag bör undvika mitt i julvimlet? camden market, hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Zara

Camden måste du besöka!! Inte för att det kanske finns så mycket mode som du gillar, men lite skor och grejor kan man hitta för en billig penning!! Och det är huuur mysigt som helst!!! Ska skicka en bild så ska du få se exakt hur härligt Camden kan vara!!! Kram

2008-11-06 @ 08:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback