mot nya mål.

vågen visar -4,6 kg.
två veckors lidande och vistt har det visat ett resultat.

jag var inte sugen på att åka dit. tårarna sprutade en halvtimme innan, strax därefter stog en taxi utanför och väntade. vare sig jag ville det eller ej så åkte jag till slut, övertalad av Fredrik och svärmor. (TACK!)

som belöning följde Fredrik med mig till Åhléns City, jag fick en söt svart somrig kjol med fickor och en kort söt vit sommarjacka. sen var Emelie en rätt så lycklig flicka igen. tänk vad lite kan göra så mycket.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fan va duktig du är!

Fredrik håller också på nu, han har gått ned 12 kilo så igår firade vi med ett varsitt Max-mål, haha! Lycka till gumman! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback