utrotningshotad?

det ar helt sjukt. foppatoffeln har invaderat hela detta land!
alla springer runt med dessa fula foppatofflor(okej, jag kan erkanna att de ar bekvama och lampliga for havsbad) MEN dock det fulaste av de fula som jag kan tanka mig.

haromdagen skulle jag inforskaffa mig nya flip-flops, strandfavvoskorna.. vanligtvis kan man bara traska in i vilket supermarkets som helst, och flip-flopsen bara ramlar over en. men denna gang mottes jag av dessa fula plufsiga plastskor i regnbagens alla dess farger... ah! ruggiga rysningar gick igenom hela min kropp. och INGA flip-flops hade dom!


LANGE LEVE FLIP-FLOPS!

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag saknar er oxå! Hoppas ni har det jätteskönt i värmen, får plingas när ni kommer hem! Love!

Postat av: Tilla

Så du lever iallafall :) bra det. ring mig också när ni kommer hem. puss

2008-03-24 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback