vilken kavalkad, med ljus och bubbelbad.

min första tenta är nu över.
sömn, uppmuntran och ett godkänt är nu vad jag behöver.

bad med bubblor och levande ljus.
lugnet, musiken och en massa mys.

lördagslördag idag. dagen efter.. tenta igår. fortfarande en bitande oro i magen som inte vill ge sig. (kanske inte kommer släppa förrän jag får veta hur det gått heller?) ekonomsittning med massa trevligt folk igårkväll. jag vann gummisnoddsleken! och fick reda på att en person hade sett vad jag gjorde mot magister Gyllberg den sista lektionen.. garvar*

sitter i alla fall i min morgonrock och njuter. har nyss tagit ett härligt bubbelbad med levande ljus.. mysfaktorn=hög!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag håller tummarna för att du klarar tentan!:) och att slappna av i ett bubbelbad eller att ta sig en sväng in i bastun...det slår mycket!

2007-03-19 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback