vår med fårgat hår och smalare lår.

solen är envis och bra. jag känner mig ibland lik solen.
.
två dagar kvar. svårt att koncentrera mig, svårt att fokusera.. men jag ska klara det här nu!
jag intalar mig själv att det inte är så mycket och inte så svårt.
Kotler är alla marknadsförares gud? (kanske jag med kommer att tycka en dag-om jag nu är en marknadsförare?)
Förtagsteorin, såsom budgeteringen&kalkyleringen har jag skapligt grepp om iaf.. pju* men marknadsföringen ger mig rysningar.


ibland rinner tårarna när jag funderar
när tårarna rinner, önskar jag att tiden försvinner
min önskan är att få vara hos dig, bara känna dig hålla om mig
känna tryggheten av din famn, viska lugnande och tröstande mitt namn
att en saknad kan vara så stor, större än vad förnuftet tror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback