torsdagstorsdag.

torsdag.
musiken strömmar ur högtalarna: "ja det är kärlek och det är vindar. det är ögon och de tindrar. och massa andra trötta gamla klyschor. som säger allt och ingenting. och det är stjärnor och de brinner. det är världen och den försvinner. och titeln ska sitta som ett slag i magen. det är ju värsta Schlagern!"
det är den första dagen i mars. grådisigt och trist ute. pluggmotiveringen är inte den högsta. shopping- och danstarmen suger det i.

skolfronten.
jag har mängder plugg att läsa och få in i huvudet. imorrn e det två veckor kvar till tentan.. veckorna bara rusar iväg. de andra har fått tillbaks sin dugga, men jag har ju inte varit hemma så att jag kan hämta min. lite spännande.. jag har ju i vilket fall som helst fem poäng till godo på den kommande tentan. gött!

dansfronten.
Brännkyrkahallen ska på lördag invaderas av danstokar. äntligen! va ett tag sen jag va iväg på danstävling nu.. ska bli jätteroligt att träffa alla. å lite tokigheter på kvällningen me.. ser jag fram emot! annars så spritter det i danstarmen.. iiihhh*

änglafronten.
ni har flygit iväg för långt, saknar dig och dig och dig, vi ses alldeles för sällan. skärpning på det! Hoppas att jag får "rå om" min Fia lite när jag kommer hem, Fredrik har ju hunnit kidnappa henne medan jag har varit borta.. tsss* Fia, du är den bästa vännen en människa någonsin kan önska sig!

livsfronten.
magi, de små ögonblickens lycka och en längtan som motiverar* att nåt kan vara så magiskt, lyckligt och vackert.. motiveringen är hög. Så medans ditt hjärta slår an, passa på om du kan, fånga varje ögonblick.. du får mig att le!

storstadsfronten.
sitter uppe på henriksdalsberget. shoppingtarmen vrider och vänder på sig fortfarande. saknar min fredrik. funderar på nåt skojigt att göra imorrnkväll. sällskap sökes!
"i en charmig lya
två rum och kök
balkongen mot söder
å fri ifrån rök

om du vill ha sällskap här e jag.."
åh, vad jag sjunger vackert.. tycker inte du det? haha* erkänn dan att du gillar den grymt mycket du med?!!!

näpp, åter till marketing och käre Kotler. på återseende!


Kommentarer
Postat av: frida

hihi....lite mysko..lyssnade faktisk på den låten igår.kan den fortfarande :D ....sjunger med dig...miss you ..puss puss

2007-03-02 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback