the ark, kalkylmodeller och karibisk kycklingsoppa.

danshelg med vin och schlager.

ekonomistudierna sliter tag i mig. pillan och jag har varit duktiga och suttit på skolan sen 9.00 imorse.. samma sak imorrn, bit ihop! duktigast* knixigt med balansen där, fick ihop den till slut. bäst att hålla tungan rätt i munnen. ler*

jag har varit ute och gått en timme, äntligen tagit tag i min träningsdisciplin. (flickor, watch out om ni tänker vinna vadet nu! hehe*) nu ska jag äta karibisk kycklingsoppa, mummms* snart kommer min bästaste vän, och sen hägrar studierna igen.

Utanför fönstret slår våren ut.
Marken blir grön igen.
Allt som var dött, väcks till liv,
det kan också vi.
Så länge vi andas.
Ute till havs styr en fiskebåt.
Längs en fri horisont.
Den gungar så tryggt in mot hamn
som jag i din famn.


/Emelie (vårskorna har kommit fram och nya vårfina röda byxor)

Kommentarer
Postat av: linda.

Fy rackarn, nu gäller det se opp då! Har vårskorna kommit fram så kan det bara Gå åt ett håll... ;)

"Tänk gå(s)".
ur: Disney´s Aristocats, more than one author.

2007-03-13 @ 14:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback