operation tentaplugg.

köksbordet är invaderat av likviditetsbudgetar, resultatbudgetar, balansbudgetar, massa nyckeltal, säkerhetsmargenaler, nollpunktsvolym, nollpunktsomsättning, övertäckning, tentaplugg.undertäckning -
operation tentaplugg har startat!

marknadsföringen ger mig kalla kårar, bara tanken på Kotler. ordet tentaångest är inte för mig så värst främmande, det börjar närma sig - hets, lite småpanik, självpress, hur ska jag hinna med allt? kryper över en återigen. om en vecka så smäller det.. ler*
* dugga 1 - avklarad
* dugga 2 - avklarad!(yes)
=10 poäng tillgodo på tentan
exceluppgiften är klar och inskickad, artikelsökningen är klar och inskickad.. Pillan och jag har gjort ett riktigt bra arbete de senaste dygnen. hela gårdagen tog vi inte ett steg utanför dörren-"iförd pyjamas, på väg att drukna bland alla papper.." =)

för tillfället har jag mest skola i huvudet, och tänker låta det vara så.. men livet rullar på för övrigt med - alldeles underbart bra. saknar dig hjärtat <3

* Karlstad i helgen, premiär! ska bli riktigt skojigt.. får se om vi kan ta några svängar om under eftermiddagen/kvällen.
* SM, bokat å klart.. fråga mig om jag ska dansa? då ler jag bara mest.. (inbokat Karlstad, Eskilstuna och Västerås i alla fall.. sen får ni som e intresserade räkna ut resten själva!)


åh, jag har äntligen köpt den underbart gröna tröjan på MQ!

lektionsdags.. på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback