nåt underbart har hänt och vinden har vänt.

tisdag.
en ny vecka.
början på en ny kurs var igår. (ingen rast ingen ro!)
dag tre så mitt SATSande. ;) ben&mage=superträningsvärk!

igår va en ruggig dag. när jag gick hem från SATS så haglade dessutom på mig, mitt i ansiktet!!!
vissa dagar är bättre än andra.. =) idag är det en bättre dag.. trots att inte solen gassar har jag vår i kroppen, vackra ord från min vän:


Vi har vår i kroppen, varmt och soligt.
Vi har vår i kroppen, helt otroligt!
Vi har vår i kroppen, har ni känt?
Nåt underbart har hänt och vinden har vänt!

image14



en vacker pojke får mig att sprudla av glädje och får känslorna att bubbla.

-han får mig att le.

Kommentarer
Postat av: Fredrik med k

Vad härligt det låter... Själv rörde jag varjefall vid en träningsmaskin idag när jag hjälpte till att "installera" dem på itrim. Sedan blir man ju lite nyfiken på vem den där pojken kan vara;) Han måste ju vara ond... eftersom han får dig att skratta nu när du har träningsvärk i magen. Snart ses vi gumman! pussas

2007-03-20 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback