frukost med ägg och modell med skägg.

godmorgon.

en dag kvar till tentan, denna dagen. är jag redo för att skriva imorrn? ja, jag ska verkligen göra mitt bästa. konstigt att det helt plötsligt blir jätteviktigt att städa när jag sitter och tentapluggar? för radion, datorn och tv´n är rätt bra ursäkter de me.. appropå tv´n, top modell hann jag iaf med igår. fel åkte ut tyckte jag.(fast jag håller med om att hennes bilder va misslyckade hela bunten, haha* ja, å då åkte kanske rätt ut ju!) efter tentan på fredag så ska pillan och jag iaf på ekonomsittning, finsittning. fram med den svarta cocktailklänningen, kuvertväskorna, och klackaskorna. längtas*

det luktar nybryggt kaffe=frukosttajm. jag har kokat ägg också, ska bli gottans!

 
utanför fönstret slår våren ut.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag både hoppas och tror på dig och då tänker jag i denna stund på den avklarade tentan (läs en vecka framåt). Ska tänka extra mycket på dig imorgon och hålla hårt i höger tumme. Längtar efter dig! Puss från din plutt

2007-03-15 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback