en dammsugare, en kesosmörgås och en hel hög med tvätt.

morgonstund har guld i mun.
imorse tänkte jag ha sovmorgon. jag lyckades! (nästan i alla fall..) efter telefonen hade ringt fjärde gången var det meningslöst att ligga kvar längre. ler* jaja, jag har varit uppe och fått lite nytta gjort iaf.. fyra maskiner tvätt e på gång nere i tvättstugan att bli rena, dammet har försvunnit med hjälp av min svävande dans här runt omkring på golvet och jag sitter här och mumsar på min morgonmacka med keso, kalkon, paprika och färsk basilika på.. mums*

dagen ska väl annars präglas mest av studier, jag ska försöka hålla tempot uppe rejält nu innan nästa fredag. helt sjukt.. bara en vecka kvar till tentan nu! (oj?!) och imorrn kommer jag nog inte lyckas få alltför mycket gjort när vi ska åka till Karlstad.. =) danstävling på G, önska oss lycka till!!! vilka påhitt vi kommer med va? hehe* vi passade på att träna lite extra i sävsjö när vi ändå var där och skulle ha träning.. skönt med lite space, en viss skillnad mot mitt vardagsrum!!! haha* nä, tänkte faktiskt gå och unna mig ett uppehåll.. ta en snabbis på stan, spana lite smink till imorrn. känns jättekul att få svänga lite..

jag saknar dig.. jättemycket!

ska TheArk, Andreas eller Marie vinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback