debet&kredit, det är som en enarmad bandit.

väntan på tentaresultat. det känns som en evighet, det har gått tre arbetsdagar.. jag vill ju veta NU! otåligast i världen som jag e.. TÅLAMOD.

annars lever jag i debet-kredit världen för tillfället.. t-konton, resultaträkning, balansrapport. känns ibland som om jag bara drar på en enarmad bandit; har jag tur får jag rätt på debet och kredit! ler* externredovisningen e inte att leka med.. gäller att hålla tungan rätt i munnen. image16
 

"man blir glad när man ser honom.
man tänker på honom.
man blir lycklig när man e med honom.."


snart e det fredag. längtas*
åter igen: TÅLAMOD.


Kommentarer
Postat av: Fredrik den 7:e

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Vad roligt att du fixade tentan... Är sååå glad för din skull hjärtat. Det ska firas! PUSS

2007-03-30 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback