clemetinrus och ekonomibus.

hjärterus, datorsus & mangolus. dansmu(y)s med pojken me snus, iförd vacker blus i ett ståtligt hus.
hjärtebus & myseljus. <3

dagen har gått så fort så fort, vips så e det kväller.
städat - klart.
tvättat - klart.
shoppat smink på FACE - klart.
fikat på PM - klart.
handlat hela fruktavdelningen på ICA - klart.
packningen - väntar.
härfärgningen - väntar.
Let´s dance - väntar.
ekonomistudierna - väntansväntar.

"inga ord inom mig kan förklara
känslan du ger mig, du underbara
förlåt mig, jag gör inte alltid rätt
men jag försöker göra på mitt sätt
jag ska tänka mindre och känna mer
lita på det som gör att jag ler
ingen vet vad som händer framöver
men idag är du det jag behöver"

jag har Fredriklängtan*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback