utmaningar.

söndagssöndag.
=)
utmanad? ja, lite onödig läsvänlig fakta iaf! ler*

Körkort (X)
Bil ( ) inte om jag inte får räkna Fias! =)
Matservis (x)
Soffbord (x)
Ica kort (X)
Hemförsäkring (x)
Eget boende (x) tillsammans med Josefin.
Köksbord (x)
Finglas (x)
Betalkort (x)
Toarullehållare (x)
Duschdraperi (x)
Sambo/make/maka ( ) kombo?!
Spelar bingolotto ( ) icke.
Tippar på lördagar ( ) dags för spelbolag snart?
Internetbank (X) genial idé!
Organiserat skafferi ( ) lite lätt oorganiserat kan man snällt säga.
Färsk mat i kylskåpet (X)
Slänger dina håliga sockar (X)
Går på reklamer på tv ( ) tror inte att jag gör det i alla fall!
Har fläckbortagningsmedel hemma (X) Ta Bort!
Pensionsfond (X)
Sopsorterar ( ) orka!
Prenumerar på någon dagtidning ( )
Letar middagstips ( ) snarare diettips efter våran vadslagning.
Blir arg när skorna inte står på sin plats ( ) om jag hade ställt mina rätt hade jag kanske haft befogenhet att bli arg!
Får majoriteten av post i räkningsform ( ) mest reklam, suck*
Har en stavmixer (x) jaa, hur ska jag annars göra alla favoritdrinkarna?
Äter söndagsmiddag (x) bakismaten brukar gå hett till då ja!
Försöker att inte svära ( X) Försöker gör jag, därmed inte sagt att jag lyckas!
Sorterar tvätt (x) jajamensan!
Har en krok i badrummet märkt "gäster" ( )
Mobil abonemang (X) usch ja*
Hemtelefon (x) jo
Veckohandlar (x) vi försöker me det faktiskt!
Medlem i hyresrättsföreningen ( ) vårat hus ingår inte i någon sådan!
Gardiner (x) Ja absolut!
Dukar (x) oj oj oj.. linneskåpet är överfyllt av linnedukar och andra dukar, tack mormor!
Överkast (x) Japp, underbara IKEA!
Kuddar för prydnad (x) Absolut, både i soffan och sängen.
Fler än 5 kryddor hemma (x) hög mysfaktor.
Fruktskål på bordet (x) Nästan, det finns oftast i kylen iaf!

Får väl fortsätta på utmaningsfronten:
-det sägs att alla goda ting är tre, men nu är det dags att skriva TIO goda saker om dig själv, enligt dig själv!

* Jag är rolig. (toka!)
* Jag är intelligent.
* Jag är optimistisk.
* Jag är generös. (när jag kan!)
* Jag är ödmjuk.
* Jag är känslosam.
* Jag är kreativ och fantasifull.
* Jag är dansgalen.

* Jag finns där för mina vänner.
* Jag försöker vara mig själv. =)

Jag uppmanar nu dessa utmaningar vidare till alla som läser min kära blogg. skojansskojsigt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback