nya stjärnor föds.

Benjamin i värlsklass!
-Hej Sofia.
underbart bra. märks att han brås på två stjärnor till föräldrar.

Markus-trollbinder?
-Balladen om herr Fredrik åkare och den söta fröken Cecilia Lind.
i alla fall mig lyckades han med. =)


fredagkväll. mys här hemma i soffan-fredde, josse, mackan jag och min ängel. har tv-kväll. Idol, Lilla Melodifestivalen och sen nu nyss säsongspremiär av Hey Baberiba! underbart bäst* Peter Magnusson, David Hellenius och Christine Meltzer, ni e fööör roliga. garvar forfarande* Carro Gynning.. hahaha* vi är alla små stjärnor!!!

jag säger som Sofie, det finns en viss risk för RISK nu.. *speltarmen suger*

annars har dagen präglats av alldeles för många i-landsproblem. dom ska vi allt ta itu med här nån dag, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback