ego.

-ego girl
jag har precis slagit ihop boken efter att ha slukat de sista sidorna här på förmiddagen.

"Men någonstans på vägen blev jag cynisk och fastnade i den osunda livsstilen med droger och ständiga partyn. Jag brydde mig inte så mycket om hur det skulle gå, och om man dog blev man i alla fall ett vackert lik. Die young - stay pretty!"


Carolina Gynning har för mig förut varit en väldigt vacker och härlig Big Brothervinnare. Men en helt ny fascinerande kvinna har hon visat mig genom sin bok. Det glamourösa liv som jag i mitt sinne sakta börjat bygga upp på sig en rejäl tankeställare som gör att jag börjar fundera på hur sjuk våran värld egentligen är? Är den som den utger sig att vara? Är folk bara en yta? Nog är det helt underbart stundtals att ha upplevt Carolinas jetsetliv, men liksom med nästan alla saker så har även det en baksida. Nu är det bara upp till mig själv att ta ställning till vilket liv jag vill ha. Hur vill du ha ditt liv? Jag passar på att göra smygreklam för Big BrotherLinas bok, ego girl, läs den och ta dig en funderare! =)

Ska jag leva mitt liv med Mr.Big eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback