datafetisch?

112653-1
Inse att jag bara haft en lite motig dag och det kan vem
som helst ha Men du kan enkelt gör allting bra.


idag, den tiondeitionde, tisdag.
jag låg i sängen alldeles fööör länge imorse, ända tills josefin kom hem vid halv två(!). jag har vänt uppochner på dygnet.. kikade på sex and the city alldeles fööör länge igår. gårdagens senaste avsnitt tog upp fetischer. 
-då jag genast börja fundera? hur kan jag spendera så otroligt många timmar framför min kära dator? vad är det som gör att jag inte tröttnar? finns det folk som går igång på datorn? kan man ha en datafetisch? det är ju inte direkt att jag får orgasm när jag sitter här framför.. men jag ska bara sitta här en liten stund till! upphetsande? erotisk stimulerande? nej, det klassar jag inte datorn som.. =)


myskväll framför tv´n ikväll, desperate housewives och 2*sex and the city. ska allt ta och hälla upp mig ett glas vin och mysa ner mig under filten här i soffan!


Så nu ska du säga, följ nu med mig
Nu ska du säga ta min hand
Säg att du begriper, du förstår allt det där
Säg att du har känt precis så här ibland
Säg att du har känt så här ibland.




Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen att anta utmaningen på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback